14 Mayıs 2012 Pazartesi

Jon ve Ygritte 2

  
-Yemin ederim yaşlı kral karga,efendim      -sadece ısınmak için yakınlaşmıştık.
  
-Ama sonra arka tarafımda çubuk gibi      -Kuyruk sokumumdaki izi gösterebilirim.
sertleşen bir şey hissettim.
  
Sonra daha ne olduğunu anlamadan,             -Tamamen dışarı çıkmıştı,tam istendiği gibi sertti.
onun,onun...
                               
                -Sonra bacaklarımı açtı ve oldu.Çok utandım!Artık iyi bir lord ile asla evlenemem.Vahşi fakir babam bana ne der?
   
-Arkanı dön.                                                 -Sonra tam bittiğini sanmıştım ama bana''arkanı dön''dedi.




               -Susar mısın?

              -''Susar mısın?''

 
-Hoş çocuksun.Kızlar seninle yatağa                 -Yürü.
girmek için birbirinin gözlerini oyar.

 
-Nasıl yapılacağını sana öğretebilirim.            -Nasıl yapılacağını biliyorum.

 
-Sen hiç bir şey bilmiyorsun,Jon Snow.





  


                            -Gece bana bıçağını mı çektin?


   
                                                                       -Ne oldu?Hayatında ilk kez s ***ni
                                                                  bir kadının k *çına bastırmış olamazsın.
  
                  -Gidelim.                                     -İlk kezmiş.



  
-Kaç yaşındasın sen çocuk?                        -Ben Gece Nöbeti'nin bir adamıyım.
  
-Sen daha hiçbir kızla birlikte olmamış
bir çocuksun.
   
-Şimdi s  * *in iş yapmıyorsa  ta *kların           -Öyle deme.
ağrımaya...

  
-T *şak mı demeyeyim?Yoksa s * *             -İkisinide.Hiçbirini deme.
mi?

    
-Yani bir kızla yatağa girmek yerine                  -Yabaniler sürekli bizim topraklarımıza
topraklarımızı işgal edip...                             saldırıyor.Bazıları küçük kardeşimi öldürmeye
-İşgal mi ediyoruz?                                       çalıştı,kötürüm bir çocuğu!
    
-Orası sizin toprağınız değil.Başından              -Benim babam Ned Stark'tı.Bende ilk insanların
beri burada olan biziz.Siz bir                           kanı akıyor.Benim atalarımda seninkiler gibi
anda gelip,araya kocaman                              burada yaşadı.  
 bir duvar koydunuz ve orası bizim
dediniz!

    
-O zaman neden bizimle savaşıyorsunuz?




  
-Benden daha iyi olduğunu sanıyorsun         -Ben özgür bir kadınım.
karga.

  
-Özgür bir kadın mı?                                   -Tutsağın olabilirim ama özgür bir kadınım.

  
-Tutsağımsan özgür bir kadın olamazsın.       -Sen özgür olduğunu mu sanıyorsun peki?
Tutsağın anlamı budur zaten.



         
     









-Tanrılar çok aptalsın.

    
        
         
-Şansın varken beni öldürmeliydin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder